Wat is de levertijd van de Compaan?

Wij streven ernaar om de Compaan binnen twee werkdagen te leveren. Zodra de bestelling in ons systeem verwerkt is, ontvangt u een mail met de track&trace code. De Compaan wordt via Postnl verstuurd. Wegens drukte kan de verzending wat vertraging oplopen. Houd daarom de track&trace code goed in de gaten.

Wat als er geen WiFi netwerk is?

De Compaan werkt het beste op een vaste WiFi-verbinding. Beschikt de Compaangebruiker niet over een eigen verbinding dan zou u, zeker in deze tijden, afspraken kunnen maken met welwillende buren. Is dit niet mogelijk dan kunt u ook kiezen voor een Compaan met 4G-tablet. Hierbij dient een SIM-kaart aangeschaft te worden om de Compaan van data te voorzien. U kunt dit zelf regelen via een provider  of via u sluit bij Compaan een SIM-abonnement af. U heeft hierbij de keuze uit 16 GB of onbeperkte data per maand.

U kunt overigens ook een MiFi-router (een mobiele WiFi-router) gebruiken. Voor het gebruik van een dergelijke router heeft u ook een SIM-kaart nodig. Let er bij de aanschaf van een SIM-only abonnement op dat de SIM-kaart ook daadwerkelijk in MiFi-routers gebruikt mag worden. Compaan levert geen SIM-kaarten voor een MiFi-router.

Hoe kan ik andere contactpersonen uitnodigen?

De beheerder van de Compaan kan via het Compaan Familie Portaal andere contactpersonen uitnodigen. Klik bij Beheer op “contacten”. U ziet dan rechtsboven de blauwe knop “nieuw”. Met deze knop kunt u nieuwe contacten uitnodigen door het emailadres en de juiste rechten in te vullen.

Waar kan ik de App voor het Compaan Familie Portaal downloaden?

U kunt de Compaan Portaal App voor Android downloaden via Google Play of voor Apple gebruikers via de App store

Ontdek het op Google Play

 

Kan ik de Compaan bekijken in de winkel?

Nee, de Compaan is alleen online te koop. U heeft wel recht op onze twee weken “niet-goed-geld-terug-garantie”. Dat geeft u hopelijk ruim gelegenheid om te kijken of de Compaan bevalt.

Hoe kunt u het rekeningnummer voor incasso veranderen?

Bij de bestelling van de Compaan kan het rekeningnummer direct veranderd worden. Daarnaast kan de beheerder van de Compaan het rekeningnummer via het Compaan Portaal aanpassen. Heeft u liever dat wij de aanpassing doen dan kunt u het juiste rekeningnummer telefonisch of per mail aan ons doorgeven.

Kan de Compaan software ook op andere tablets?

Nee, dit is niet mogelijk. De Compaan is een integratie van hardware en software. Daardoor kunnen we u ondersteunen met een eenvoudige en veilige tablet.

Er geldt hier 1 uitzondering: cliënten die beeldzorg ontvangen van hun zorgorganisatie kunnen gebruik maken van de Compaan Zorg app. De zorgorganisatie bepaalt of de cliënt gebruik gaat maken van de app en verzorgt de inloggegevens hiervoor. Voorwaarde is dat de cliënt in het bezit is van een smartphone of tablet/iPad.

Terugbelverzoek

Heeft u een vraag? Wij zijn telefonisch bereikbaar op 088-1450100. Wilt u liever teruggebeld worden? Laat dan hieronder uw gegevens achter. We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.