Over Compaan

Compaan (www.uwcompaan.nl) is een jong, snelgroeiend bedrijf dat is gevestigd in Haarlem. We leveren een platform voor beeldzorg waarbij onze Compaantablet, speciaal voor mensen die gewone technologie lastig vinden, een belangrijke rol speelt. Waar we oorspronkelijk gericht waren op particuliere klanten, ligt onze focus inmiddels op het faciliteren van communicatie en beeldzorg voor thuiszorgorganisaties, gemeenten en welzijnsorganisaties.

We ontwikkelen ons stormachtig. Het gaat al lang niet meer alleen om de Compaantablet maar juist om het Compaan Platform met verschillende toepassingen om zorg en welzijnsorganisaties te ondersteunen in hun communicatie en dienstverlening. Wij zijn succesvol omdat we met een kwalitatief goed product dicht bij onze klanten staan en alle gebruikers van het Compaan Platform ondersteunen met uitstekende service. De kernwaarden waar we voor staan: plezier, gemak, betrouwbaar en innovatief.

Over de functie

We zijn op zoek naar een nieuwe collega met uitstekende computervaardigheden. Je hebt interesse in de technische werking van applicaties, het internet heeft weinig geheimen voor je en je bent bereid om je kennis hiervan in te zetten om onze klanten te helpen. Omdat Compaan een kleine organisatie is, zijn de werkzaamheden divers. Een greep uit de taken die je kan oppakken:

  • Telefonisch beantwoorden van vragen op onze klantenservice waarbij je zelfstandig het technische probleem analyseert en oplost. Dit kunnen vragen van eindgebruikers zijn, zorgverleners en familieleden van eindgebruikers.
  • Het beantwoorden van vragen van zorgverleners en familieleden van eindgebruikers die via de mail binnenkomen.
  • We configureren onze Companen zelf en pakken ze daarna in, je draait mee in het voorbereiden van de leveringen.
  • Collega’s helpen bij het oplossen van technische vragen en op die manier je kennis over de techniek delen met collega’s.
  • Als je de klantcommunicatie onder de knie hebt, liggen er mogelijkheden om het beheer van interne- en externe applicaties onder je hoede te nemen.

Uiteraard helpen we je om, waar nodig, bepaalde vaardigheden verder te ontwikkelen. Het werk is afwisselend en we bieden je de ruimte om, afhankelijk van je kennis en interesse, ook andere zaken op te pakken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het beheer van de helpdeskpagina’s of het meehelpen bij productontwikkeling.

Wat vragen we van jou?

  • Sterke affiniteit met computer- en netwerktechnologie
  • Analytisch en probleemoplossend vermogen
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • MBO of HBO werk- en denkniveau
  • Pre: Ervaring in een soortgelijke functie

Wat bieden we jou?

  • Ruimte om je verder te ontwikkelen
  • Kleinschalige organisatie met korte lijnen
  • Direct impact op de producten en dienstverlening van Compaan
  • Marktconform salaris.

Standplaats: Haarlem. Uren per week: tussen 32 en 40 uur (in overleg). Jaarcontract, met daarna uitzicht op een vaste aanstelling.
Heb je nog vragen of wil je direct solliciteren? Stuur dan een e-mail naar vacature@uwcompaan.nl.

Geïnteresseerd in de Compaan? Laat het weten.

Terugbelverzoek

Heeft u een vraag? Wij zijn telefonisch bereikbaar op 088-1450100. Wilt u liever teruggebeld worden? Laat dan hieronder uw gegevens achter. We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.