Software upgrade op de Compaan

De Compaan wordt door een familielid van u al langere tijd gebruikt, waarvoor dank! Hopelijk wordt volop gebruik gemaakt van alles wat de Compaan te bieden heeft. Foto’s delen, berichten sturen, beeldbellen of even een spelletje spelen? Ook lekker surfen op het internet en meedingen naar mooie prijzen tijdens de wekelijkse Bingo! Door de speciale Compaan software is het allemaal mogelijk.

Helaas is het systeem waarop de software draait aan het verouderen. Heel vervelend want dat is helaas niet op te lossen. Om problemen te voorkomen is er een nieuwe software-omgeving ontwikkeld. Niet alleen werkt de Compaan hierdoor een stuk beter maar zijn de mogelijkheden ook uitgebreid. Zo kunnen extra knoppen toegevoegd worden aan het startscherm en hebben contactpersonen de mogelijkheid om te communiceren met de Compaan via de Compaan Portaal app.

Met deze app op smartphone, tablet/iPad kan men vanaf elke locatie direct beeldbellen naar de Compaan. Daarnaast kan de gebruiker vanaf de Compaan eenvoudig beeldbellen naar de contactpersonen. Een mogelijkheid die niet beschikbaar is met de oude software.

Om gebruik te maken van alle nieuwe mogelijkheden, bieden we onze gebruikers kosteloos de nieuwe software aan.

Hoe gaat dit in z’n werk?

Om gebruik te maken van de nieuwe software dient de Compaan op ons kantoor te zijn. Na ontvangst wordt de oude software verwijderd en de nieuwe op de tablet geïnstalleerd. In ons systeem wordt een nieuw account aangemaakt waarna alle foto’s, berichten, video’s én alle contactpersonen overgezet worden. Er gaat dus niets verloren! Dezelfde dag zal de Compaan weer geretourneerd worden naar de gebruiker. Na ontvangst moet de Compaan weer worden verbonden met internet en geactiveerd met een inlogcode. Daarna kan van alle functies weer gebruik gemaakt worden. We begrijpen dat het voor de gebruiker vervelend is dat men een korte periode geen gebruik kan maken van de Compaan. We zullen er dus ook alles aan doen om het proces zo snel mogelijk te laten verlopen!

Heeft u vragen?

Verandert de Compaan?

Voor de gebruiker verandert er niets. De Compaan ziet er hetzelfde uit en ook de bediening is als vertrouwd. Indien gewenst kunnen extra startknoppen van een aantal favoriete apps en extra spelletjes toegevoegd worden aan het beginscherm. Het hoeft uiteraard niet maar de mogelijkheid is er!

Verandert mijn abonnement?

Het maandabonnement van de nieuwe Compaan bedraagt €12,95 ongeacht het aantal contactpersonen. Voor dit bedrag verlenen we niet alleen alle support die nodig is maar zorgen ook voor beveiliging, beheer en back-up. Het abonnement is maandelijks opzegbaar en de kosten worden via automatische incasso voldaan.

De volgende knoppen kunnen optioneel op de Compaan gezet worden:

Het Compaan Portaal

Zoals gewend, communiceert u als contactpersoon via het Compaan Portaal. Met de nieuwe software heeft ook het Portaal een verandering ondergaan. Zo is de vormgeving aangepast en zijn er meer mogelijkheden vanuit het beheer beschikbaar.

Ook nieuw is de Compaan Portaal app. Deze app kunt u downloaden op uw smartphone en iPad/tablet. Als u de Compaan Portaal app geïnstalleerd heeft, kunt u ook direct gebeeldbeld worden door de gebruiker van de Compaan! Om de app te gebruiken, dient uw apparaat minimaal Android-versie 6.0 of iOS-versie 11 te hebben.

Let op: het Portaal is toegankelijk vanaf een andere website: connect.uwcompaan.nl. U logt in met hetzelfde emailadres en wachtwoord dat u voorheen gebruikte. Helaas is het binnen het nieuwe portaal niet meer mogelijk om foto’s openbaar te maken voor andere contactpersonen.

google-play
app-store
Terugbelverzoek

Heeft u een vraag? Wij zijn telefonisch bereikbaar op 088-1450100. Wilt u liever teruggebeld worden? Laat dan hieronder uw gegevens achter. We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.