Compaan (www.uwcompaan.nl) is een jong, snelgroeiend bedrijf dat is gevestigd in Haarlem. We leveren een platform voor digitale zorg waarbij onze Compaan tablet, speciaal voor mensen die gewone technologie lastig vinden, een belangrijke rol speelt. Waar we oorspronkelijk gericht waren op particuliere klanten, ligt onze focus inmiddels op het faciliteren van communicatie en digitale zorg voor thuiszorgorganisaties, gemeenten en welzijnsorganisaties. Hierbij kun je denken aan beeldbellen met thuiswonende cliënten, digitale doorgifte van vitale waarden en het delen van informatie over de zorgmomenten.

We ontwikkelen ons stormachtig. Het gaat al lang niet meer alleen om de Compaan tablet maar juist om het Compaan Platform met verschillende toepassingen om zorg- en welzijnsorganisaties te ondersteunen in hun communicatie en dienstverlening. Wij zijn succesvol omdat we met een kwalitatief goed product dicht bij onze klanten staan en alle gebruikers van het Compaan Platform ondersteunen met uitstekende service. De kernwaarden waar we voor staan: plezier, gemak, betrouwbaar en innovatief.

Over de functie

Steeds meer thuiszorgorganisaties werken met ons Compaan Platform. Om die groei in nog betere banen te leiden zoeken we een extra Customer Success Manager. Iemand die zorgorganisaties helpt onze samenwerking op het gebied van digitale zorg tot een groot succes te maken.

Nadat de Compaan projectleider de eerste fase van de implementatie heeft opgeleverd, neem jij samen met de Accountmanager, de zorgorganisatie onder je hoede. Je werkt voor een aantal van onze grootste klanten en begeleidt ze bij de inzet van het Compaan Platform. Je streeft naar tevreden klanten en optimale inzet van het Compaan Platform. Optimaal in kwaliteit van de digitale zorg die organisaties aan hun cliënten leveren maar ook in kwantiteit. We groeien natuurlijk graag door en de Customer Success Manager speelt daar een belangrijke rol in!

In de vaak bijna dagelijkse contacten die je met zorgorganisaties hebt draait het om meedenken, faciliteren en inspireren. Bijvoorbeeld door te sparren over gesignaleerde obstakels, een vraagbaak te zijn en door ervaringen van andere organisaties te delen. Ook help je organisaties met het opzetten van de digitale klantreis en de daarbij horende werkprocessen. Soms gaat dat werkproces zelfs zover dat je samen met het Compaan team zorgt dat de systemen van de zorgverlener worden gekoppeld aan de Compaan systemen. Bijvoorbeeld door te zorgen dat de zorgagenda op de Compaan verschijnt of dat er vanuit het elektronisch cliëntendossier van de zorgverlener direct een nieuwe aanmelding in het Compaan systeem kan worden opgevoerd. Door jouw kennis van het Compaan Platform, digitalisering van de zorg, veranderkunde en enthousiasme zijn zorgverleners succesvol in de inzet van digitale zorg.

Wat vragen we van jou?

Mensen beschrijven jou als een energieke mensgerichte verbinder die makkelijk communiceert. Je bent koersvast maar realiseert je dat soms een pragmatische benadering nodig is. Verder ben je analytisch sterk. Je herkent niet alleen de succesfactoren maar ook de obstakels voor succesvolle inzet van technologie bij zorgorganisaties. Samen met je collega’s en het team van onze klant weet je deze te benoemen en weg te nemen.

  • Relationeel sterk met uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Je bent proactief, denkt vooruit en hebt doorzettingsvermogen
  • HBO of WO werk- en denkniveau
  • Pre: Ervaring in een soortgelijke functie en/of relevante ervaring in de zorgsector

Wat bieden we?

  • Kleinschalige organisatie met korte lijnen waar je echt impact kunt hebben
  • Flexibele en energieke werkomgeving met gedreven collega’s die een leuke sfeer waarderen
  • Ruimte om je verder te ontwikkelen
  • Direct impact op de producten en dienstverlening van Compaan
  • Marktconform salaris.

Standplaats: Haarlem. Uren per week: Tussen de 24 en 40 uur (afhankelijk van wat jij wil). Jaarcontract, met daarna uitzicht op een vaste aanstelling.

Heb je nog vragen of wil je direct solliciteren? Stuur dan een e-mail naar vacature@uwcompaan.nl

Geïnteresseerd in de Compaan? Laat het weten.

Terugbelverzoek

Heeft u een vraag? Wij zijn telefonisch bereikbaar op 088-1450100. Wilt u liever teruggebeld worden? Laat dan hieronder uw gegevens achter. We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.